Informācija par riteņiem
Mēs sniedzam noderīgus ieteikumus, lai panāktu ilgu riepu darbmūžu, kā arī svarīgu informāciju par minimālo protektora dziļumu un riepu spiedienu.
Riepu protektors
Minimālā protektora dziļuma mērīšana
Riepu protektora rievās ir nelieli 1,6 mm augsti izvirzījumi, kas norāda minimālo obligāto protektora dziļumu. Apskatot tos un salīdzinot ar riepām, jūs varat redzēt, cik nodilušas ir jūsu riepas. Varat arī pielikt 1 eiro monētu protektora rievai — zeltītā maliņa ir 4 mm plata, kas atbilst ieteicamajam minimālajam protektora dziļumam vissezonas un ziemas riepām. Vasaras riepām mēs iesakām vismaz 3 mm*. Šajā tabulā ir norādītas dažādās valstīs ieteiktās minimālā protektora dziļuma vērtības.
Šajā ilustrācijā ir norādīts, kā nodilušas riepas ietekmē bremzēšanas ceļu.
Riepu veidi
Mēs esam apkopojuši dažus praktiskus ieteikumus ilgam riepu darbmūžam.
Riepu veidi
Mēs esam apkopojuši dažus praktiskus ieteikumus ilgam riepu darbmūžam.
Riepu spiediens
Brīdinājuma lampiņas
Pārāk zems riepu spiediens vai bojāts riepu spiediena indikators
Vai deg brīdinājuma lampiņa? Tas nozīmē, ka spiediens riepā, iespējams, ir samazinājies vai riepas struktūra ir bojāta. Brauciet lēnāk, neveiciet asus manevrus ar stūri un nebremzējiet pārāk strauji, pārbaudiet riepas pēc iespējas ātrāk. Vai viss ir kārtībā, bet lampiņa joprojām deg? Dodieties uz autoservisu, lai pārbaudītu sistēmu. Papildinformācija par brīdinājuma lampiņām ir atrodama lietotāja rokasgrāmatā.
Riepu spiediena uzraudzības sistēma
Mazāks patēriņš un lielāks braukšanas komforts
Pārāk zems spiediens ātri izraisa riepu bojājumus — tas ir biežs traumas izraisošu satiksmes negadījumu cēlonis.* Kopš 2014. gada novembra mēs aprīkojam visus jaunos Volkswagen pasažieru automašīnu modeļus ar riepu spiediena uzraudzības sistēmu (oriģinālajā komplektācijā).