Pārbaudiet, vai tas attiecas uz jūsu automobili
Informācija par EA189 dīzeļdzinējiem
Lūdzu, ievadiet sava automobiļa identifikācijas numuru (VIN).
Kas ir VIN?
VIN ir automobiļa identifikācijas numurs (VIN). Tas sastāv no 17 cipariem, un jūs to varat atrast reģistrācijas apliecības I daļā, t.i., sava automobiļa reģistrācijas dokumentā, un vējstikla apakšdaļā.
Mums ir svarīgs katrs klients
Ar dīzeļdzinējiem aprīkoto automobiļu servisa kampaņa mums nozīmē daudz vairāk nekā tikai informācijas sniegšanu par dzinējiem. Te ir runa par katru klientu. Tieši tādēļ mēs līdz šim esam veiksmīgi veikuši izmaiņas simtiem tūkstošu Volkswagen automobiļu. Taču ir vēl kaut kas: Mēs intensīvi turpinām izstrādāt, testēt un pārbaudīt. Pēc daudziem stingriem testiem katru mūsu izstrādāto tehnisko risinājumu ir apstiprinājusi Vācijas Federālā autotransporta pārvalde (KBA).
Tas nozīmē, ka mēs tagad varam pārbūvēt ikvienu Volkswagen dīzeļdzinēju, kam tika konstatētas neatbilstības. Mēs sazināsimies ar visiem tiem Volkswagen klientiem, kuru automobiļos līdz šim vēl nav veiktas izmaiņas. Mēs patiesi augstu novērtējam jūsu pacietību un uzticību mūsu zīmolam. Turpmāk mēs cītīgi strādāsim, lai atjaunotu jūsu ticību Volkswagen zīmolam. Un mēs būsim pilnībā apmierināti tikai tad, kad mūsu klienti atkal būs 100% apmierināti ar Volkswagen.
Jo mums ir svarīgs katrs klients.
Aktuālākā informācija klientiem
Šajā lapā ir publicēta visa jaunākā informācija, preses relīzes un paziņojumi par aktuālajiem notikumiem saistībā ar Volkswagen dīzeļdzinēju tēmu.
Jautājumi un atbildes
Šajā lapā ir publicēti jautājumi un atbildes par aktuālajiem notikumiem uzņēmumā Volkswagen. Šī informācija tiek regulāri atjaunināta. Tā attiecas tikai uz pašreizējo neprecīzo CO2 vērtību pārbaudi noteiktiem auto modeļiem un tehniskajiem NOx pārbaudes pasākumiem.
BUJ par NOx
Lūdzu, sazinieties ar savu Volkswagen, Audi, Skoda vai Seat partneri.
Volkswagen īsteno Uzticības veicināšanas pasākumus, lai informētu klientus par apņemšanos izskatīt jebkuras sūdzības, kuras radušās tādēļ, ka ir veikti tehniskie pasākumi EA189 tipa dīzeļdzinējiem, un ir saistītas ar konkrētām šo dzinēju un izplūdes gāzu apstrādes sistēmas daļām. Uzticības veicināšanas pasākumi kopumā ir attiecināmi uz 11 komponentēm izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmā, degvielas iesmidzināšanas sistēmā un izmešu pēcapstrādes sistēmā. Šīs komponentes ir: skābekļa (lambda) zonde, temperatūras sensors, EGR pārslēgšanas vārsts, EGR vārsts, EGR spiediena diferenciālais sensors, iesmidzinātājs, augstspiediena sūknis, degvielas maģistrāle (rail), spiediena vadības vārsts, spiediena sensors un augstspiediena cauruļvadi. Uzticības veicināšanas pasākumi tiek veikti 24 mēnešu laikā kopš brīža, kad automobilim ir tikuši veikti atjauninājumi servisā, un tikai automobiļiem, kuru nobraukums Uzticības veicināšanas pasākumu veikšanas brīdī ir mazāks par 250 000 km (atkarībā no tā, kurš nosacījums stājas spēkā pirmais). Tie tiek veikti arī automobiļiem, kuriem ir iepriekš veikti atjauninājumi servisā.
Uzticības veicināšanas pasākumi nemaina Volkswagen nostāju par to, ka tehniskie pasākumi nekādā veidā negatīvi neietekmē dzinēja un pēcapstrādes sistēmas izturību. Regulējošās iestādes ir apstiprinājušas, ka tehniskie pasākumi atbilst visām juridiskajām prasībām un negatīvi neietekmē degvielas patēriņa un CO2 izmešu rādītājus, dzinēja jaudu, maksimālo griezes momentu un trokšņa emisijas. Īstenojot Uzticības veicināšanas pasākumus, Volkswagen skaidri apliecina, ka atjauninājumi neatstāj negatīvu ietekmi uz automobiļa izturību. Šo pasākumu mērķis ir stiprināt klientu uzticēšanos tehnisko pasākumu veikšanai un iedrošināt vēl vairāk klientu atjaunināt savus automobiļus.
Detalizēta informācija par Uzticības veicināšanas pasākumu nosacījumiem ir pieejama pie oficiālajiem dīleriem un attiecīgo zīmolu auto darbnīcās, kā arī tiešsaistē. Protams, klienti var sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu arī ar vēstules, e-pasta vai tālruņa palīdzību.
Lūdzu, sazinieties ar savu Volkswagen, Audi, Skoda vai Seat partneri.
Lēmumu par klienta tiesībām pieņem attiecīgais pilnvarotais servisa centrs, pamatojoties uz klientu sniegto informāciju (balstoties uz pierādījumiem) ciešā sadarbībā ar attiecīgā Volkswagen Group zīmola klientu apkalpošanas departamentu.
Jā.
Jums būs jāreģistrē automobilis attiecīgajā valstī. Parasti kompetentās iestādes informē par nepieciešamību veikt atjauninājumu noteiktā laika periodā. Lūdzu, sazinieties ar savas jaunās mītnes valsts Volkswagen partneri.
Taisnība, ka Vācijas Federālā autotransporta pārvalde (KBA) r apstiprinājusi visus mūsu modernizētos tehniskos risinājumus. Taču nepieciešamā programmatūra visiem zīmoliem un modeļiem ir jānodrošina pareizajā apjomā. Plānojam, ka līdz šī gada beigām mēs varēsim nodrošināt tehniskos risinājumus visiem modeļiem, kurus ir skārusi šī problēma, tajā skaitā ar klientu pakalpojumu starpniecību. Pēc tam jūs par šiem jautājumiem saņemsiet vēstuli.
Nē. Tehniskā ziņā visi automobiļi ir droši un braukšanas kārtībā.
Problēmas skarto automobiļu dzinēja vadības blokā tika izmantota programmatūras funkcija, kas atpazīst kustības līkni oficiālā tipa apstiprinājuma testā. Atkarībā no atpazītās kustības līknes dzinēja vadības bloks ieslēdz vienu no diviem režīmiem: 1. režīmu ar optimālu NOx līmeni testēšanas apstākļiem vai 2. režīmu optimālam daļiņu emisijas līmenim uz ceļa.
Volkswagen ir izstrādājis risinājumus neatbilstību skartajiem automobiļiem un informēs jūs pa pastu, tiklīdz jūsu automobilim būs iespējams veikt pasākumus.
Vai es saņemšu apstiprinājumu no Volkswagen partnera, kad tehniskais pasākums tiks īstenots. Ko man darīt, ja es to kādreiz pazaudēju? Ja šo apstiprinājumu pazaudējat vai neesat to saņēmis, lūdzu, sazinieties ar savu Volkswagen partneri.
Problēmas skarto klientu automobiļu klienti var būt droši, ka tehniskie pasākumi tiks īstenoti veiksmīgi un tie neietekmēs automobiļu degvielas patēriņa un CO2 emisiju daudzuma rādītājus, dzinēja jaudu, maksimālo griezes momentu vai trokšņa emisijas. Tas bija galvenais priekšnosacījums, lai atbildīgās iestādes apstiprinātu tehnisko pasākumu. Tomēr, ja jums rodas kādas problēmas ar jūsu automobili, sazinieties ar tuvāko Volkswagen partneri vai zvaniet uz dīzeļdzinēju palīdzības tālruni 0800 – 8655792436.
Jā, tehniskā ziņā visi automobiļi ir droši un braukšanas kārtībā.
Volkswagen ar jums sazināsies, cik drīz vien iespējams, lai paziņotu par veicamajiem pasākumiem. Ja Volkswagen ar jums nesazinās, lūdzu, izmantojiet šajā interneta vietnē pieejamo saziņas funkciju.
Volkswagen dara visu iespējamo, lai novērstu radušās neatbilstības, izmantojot tehniskos pasākumus. Klientiem par to nav jāmaksā.
Volkswagen jūs informēs par jebkādiem nepieciešamajiem tehniskajiem pasākumiem.
Ar EA 189 dīzeļdzinējiem aprīkotajos automobiļos ir uzstādīta programmatūra, kas kontrolē ar likumu atļauto NOx vērtību emisiju, kad automobilis darbojas ar dinamometru.
Saskaņā ar izmeklēšanas rezultātiem testa ciklā uz dinamometra cilindra automobiļa darbības laikā radušās slāpekļa oksīda emisiju daudzums (optimizēts dinamometra ciklam) atšķiras no likumā noteiktā.
Eiropas Savienībā pieejamie Volkswagen Group modeļi pēc EA189, kuriem ir dīzeļdzinējs un kas atbilst EU6 standartam, atbilst tiesiskajām prasībām un vides standartiem. Tas attiecas uz Volkswagen, AUDI, SKODA un Seat automobiļiem, kas aprīkoti ar EA288 dzinēju.
Nē. Benzīna dzinējus šīs neatbilstības nav skārušas, jo izmešu pēcapstrādes sistēmas benzīna dzinējos un dīzeļdzinējos atšķiras. Droši var teikt, ka dīzeļdzinējus skārušās neatbilstības benzīna dzinējus nav skārušas.
Jā, uzlīme rezerves riteņa padziļinājumā bagāžas nodalījumā apliecina, ka tikuši veikti tehniskie pasākumi. Šī informācija ir arī saglabāta elektroniskajā automobiļu datubāzē, kas pieejama visiem līgumpartneriem. Informācija par tehniskajiem pasākumiem tiks arī manuāli ievadīta apkopes plānā.
Nē, optimizētā programmatūra nevar radīt automobiļa bojājumus. Šobrīd uzstādītā programmatūra ļāva automobilim atpazīt dinamometra pārbaudes situācijas. Normālas darbības laikā tā nebija aktīva.
Jā, tiek informēti visi vietējie Volkswagen partneri un Volkswagen partneri citās Eiropas valstīs.
Jā, Volkswagen segs izmaksas.
Jā, taču veicamie pasākumi var atšķirties atkarībā no modeļa un dzinēja.
Volkswagen ir piekritis atpirkt aptuveni 475 000 Volkswagen un Audi zīmola automobiļu un līzinga automobiļus. Ir iespējamas arī tehniskās izmaiņas, ja to apstiprinās ASV iestādes. Mūsu klienti ASV var saņemt arī materiālu kompensāciju, ja ir spēkā saskaņotās prasības. Mēs uzskatām, ka tas ir taisnīgs risinājums. Mēs izveidosim fondu, lai finansētu šo programmu, iemaksājot tajā līdz 10,033 miljardiem ASV dolāru. Mēs arī samaksāsim 2,7 miljardus ASV dolāru, lai kompensētu pārsniegtās slāpekļa oksīdu emisijas, un ieguldīsim 2,0 miljardus ASV dolāru videi draudzīgos bezizmešu automobiļos.
Risinot dīzeļdzinēju jautājumu, mūsu mērķis ir rast ātrus un efektīvus risinājumus visiem klientiem un visos tirgos. Līdz šim šādas vienošanās ir panāktas konkrēti ASV, kur oficiālās iestādes vēl nav apstiprinājušas nevienu automobiļu tehnisko izmaiņu pasākumu. Vācijā mēs jau esam saskaņojuši ar iestādēm grafiku un rīcības plānu, un automobiļu tehniskās izmaiņas jau tiek veiktas. Šajā ziņā situāciju nevar salīdzināt ar to, kas notiek ASV.
Uzticības veicināšanas pasākumi ir veids, kā Volkswagen pastāsta saviem klientiem, ka izskatīs jebkuras sūdzības par automobiļiem ar EA189 tipa dīzeļdzinējiem veicamajiem tehniskajiem pasākumiem, kā arī jebkādas sūdzības, kas ir saistītas ar konkrētām dzinēju un izplūdes gāzu kontroles sistēmas komponentēm. Principā šie Uzticības veicināšanas pasākumi ir spēkā 24 mēnešu laikā kopš brīža, kad automobilim ir tikuši veikti tehniskie pasākumi un automobiļiem, kuru nobraukums Uzticības veicināšanas pasākumu pieteikuma brīdī nepārsniedz 155 000 jūdžu (250 000 km) (atkarībā no tā, kurš nosacījums stājas spēkā pirmais).
Volkswagen vienmēr ir apgalvojis, ka tehniskie pasākumi nekādā veidā negatīvi neietekmē degvielas patēriņu, CO2 emisiju daudzumu, dzinēja veiktspēju un griezes momentu, trokšņa emisijas vai dzinēja un tā komponenšu izturību, un ka visas ar tipa apstiprinājumu saistītās vērtības paliek spēkā. Regulējošās iestādes ir skaidri apstiprinājušas, ka ir nodrošināta atbilstība juridiskajām prasībām. Šis apstiprinājums attiecas arī uz prasībām attiecībā uz emisiju kontroles sistēmas izturību.
Uzticības veicināšanas pasākumi to nekādā veidā neietekmē. Faktiski Uzticības veicināšanas pasākumi ļauj Volkswagen raidīt skaidru signālu, ka negatīva ietekme uz automobiļa izturību nav saistīta ar atjauninājumiem. Šo pasākumu mērķis ir nostiprināt klientu uzticību tehnisko pasākumu drošumam un arī mudināt klientus ļaut viņu automobiļiem veikt tehniskos pasākumus.
Detalizēta informācija par Uzticības veicināšanas pasākumu noteikumiem un apmēru drīzumā klientiem būs pieejama visos zīmola partneruzņēmumos.
Uzticības veicināšanas pasākumi attiecas uz visiem Volkswagen, Audi, Seat, Škoda un Volkswagen Commercial Vehicles zīmola modeļiem ar EA189 tipa dīzeļdegvielas dzinēju, kuriem ir veikti tehniskie pasākumi.
Uzticības veicināšanas pasākumi attiecas uz visiem Volkswagen klientiem, kuru automobiļi ir aprīkoti ar EA189 tipa dīzeļdegvielas dzinēju un kuru automobiļi kontekstā ar dīzeļdzinēju emisiju skandālu tiek atjaunināti 23R7 servisa kampaņas ietvaros; tomēr tas attiecas tikai uz tiem automobiļiem, kuru nobraukums Uzticības veicināšanas pasākumu pieteikuma brīdī nepārsniedz 155 000 jūdžu (250 000 km) un uz klientiem, kuri var pierādīt, ka iepriekš ir veikuši visus ražotāja ieteiktos servisa un apkopes darbus (t.i., uz automobiļiem ar pilnu remonta vēsturi).
Uzticības veicināšanas pasākumi retroaktīvi attiecas arī uz visiem automobiļiem, kuriem iepriekš veikti tehniskie pasākumi no to sākšanas datuma (ja ir izpildītas visas pārējās Uzticības veicināšanas pasākumu saņemšanas prasības). Uzticības veicināšanas pasākumi ir saistīti ar automobiļa identifikācijas numuru un attiecas arī uz jauno automobiļa īpašnieku, ja automobilis ir pārdots pēdējo 24 mēnešu periodā.
Uzticības veicināšanas pasākumi ir spēkā visā pasaulē, izņemot Amerikas Savienotās Valstis, Kanādu un Dienvidkoreju, kur ir spēkā citas prasības.
Uzticības veicināšanas pasākumi kopumā ir attiecināmi uz 11 komponentēm izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmā, degvielas iesmidzināšanas sistēmā un izmešu pēcapstrādes sistēmā. Šīs komponentes ir: skābekļa (lambda) zonde, temperatūras sensors, izplūdes gāzu recirkulācijas slēdža vārsts, izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts, diferenciālā spiediena sensors, iesmidzinātājs, augstspiediena sūknis, degvielas maģistrāles (rail) elements, spiediena kontroles vārsts, spiediena sensors un iesmidzinātāja caurule.
Uzticības veicināšanas pasākumi neietekmē Volkswagen paziņojumu, ka tehniskie pasākumi nerada neizdevīgu stāvokli klientiem attiecībā uz dzinēja un tā komponenšu izturību. Regulējošās iestādes ir apstiprinājušas, ka tehniskie pasākumi atbilst visām juridiskajām prasībām un nekādā veidā negatīvi neietekmē degvielas patēriņu, CO2 emisiju daudzumu, dzinēja veiktspēju un griezes momentu, kā arī trokšņa emisijas.
Papildus iepriekš aprakstītajām prasībām:
(1) Uzticības veicināšanas pasākumi…
… var tikt pieprasīti, apstiprināti un veikti tikai pie pilnvarota servisa partnera.
… attiecas tikai uz materiālu un ražošanas defektiem saistībā ar šādām automobiļu komponentēm: skābekļa (lambda) zonde, temperatūras sensors, izplūdes gāzu recirkulācijas slēdža vārsts, izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts, diferenciālā spiediena sensors, iesmidzinātājs, augstspiediena sūknis, (degvielas) maģistrāles elements, spiediena kontroles vārsts, spiediena sensors un iesmidzinātāja caurule.
… neietver Withment automobiļus, izdevumu, kaitējuma atmaksu utt.
(2) Uzticības veicināšanas pasākumu gadījumā ir spēkā nosacījums, ka
… attiecīgais EA 189 automobilis ir piedalījies 23R7 servisa kampaņā,
… automobilim ir veikti atbilstoši apkopes darbi saskaņā ar Volkswagen noteikto servisa plānu, servisa atjauninājumiem un atsaukumiem.
(3) Ir spēkā nosacījums, ka netiek konstatēts neviens no tālāk minētajiem apstākļiem:
- iestājies dabiskais nolietojums, t.i., automobiļa un tā komponenšu darbības traucējumus ir radījis dabisks nolietojums un nodilums;
- īpašnieks vai kāds nepilnvarots servisa partneris un/vai tirgotājs automobiļa remontu vai tehnisko apkopi nav veicis atbilstoši ražotāja noteiktajām prasībām (piemēram, izmantojot ražotāja neapstiprinātas komponentes);
- nav ievēroti norādījumi par automobiļa lietošanu, apkopi un kopšanu, kas sniegti, piemēram, lietotāja rokasgrāmatā;
- automobiļa bojājumus, par kuriem iesniegta sūdzība, ir radījusi trešā persona vai ārējie spēki, piemēram, negadījums, pērkona negaiss/krusa, plūdi utt.;
- jebkāda ar daļiņu filtru saistīta sūdzība, kuras pamatā ir pelnu uzkrāšanās;
- ir uzstādītas ražotāja neapstiprinātas komponentes vai ir neatļauti mainīta automobiļa darbība, piemēram, mikroshēmu regulēšana (čip-tūnings);
- automobilis ir neatbilstoši lietots, piemēram, piedaloties autosporta sacensībās vai pieļaujot automobiļa pārslodzi;
- automobiļa īpašnieks sūdzību iesniedzis novēloti;
- automobiļa īpašnieks nav devis iespēju Volkswagen saprātīgā laikā novērst problēmu.
Jā. Uzticības veicināšanas pasākumi retroaktīvi attiecas arī uz visiem automobiļiem, kuriem iepriekš veikti tehniskie pasākumi no to sākšanas datuma (ja ir izpildītas visas pārējās Uzticības veicināšanas pasākumu saņemšanas prasības).
Ja jums jau ir radušās kādas izmaksas saistībā ar automobilim veiktajiem tehniskajiem pasākumiem, Volkswagen noskaidros, vai jūsu gadījumā ir piemērojamas Uzticības veicināšanas pasākumu prasības un vai tās jāuzņemas segt Volkswagen. Pieprasījumi šādu izmaksu segšanai jāiesniedz pilnvarotajam servisa partnerim līdz 2017. gada 31. decembrim valstī, kurā tika sniegti pakalpojumi.
BUJ par CO2
Šajā gadījumā starpības ir ar vienu ciparu apzīmējams svars (gramos). Paskaidrojums: 3g CO2/km emisijas ir līdzvērtīgas pārmērīgam degvielas patēriņam aptuveni 0,1 l/100 km apjomā. Ir svarīgi akcentēt, ka izmērītās vērtības attiecas uz NEDC ciklu. Klienta konstatētās faktiskā patēriņa vērtības paliek nemainīgas.
Klientam nekādu izmaiņu nav. Klientu automobiļu faktiskā patēriņa vērtības nemainās; nav arī nepieciešams veikt jebkādus tehniskos pasākumus.
Nē, izmērītās CO2 un degvielas patēriņa vērtības apstiprināšanas procesa ietvaros tiek nosūtītas uz nākotnes automobiļu dokumentiem un iekļautas visā komerciālajā saziņā. Programmatūras vai tehniskie pārveidojumi netiks veikti.
NEDC (Eiropas Jaunais braukšanas cikls), standartizēts Eiropas braukšanas cikls, saskaņā ar kuru tiek veikti apstiprinājuma mērījumi, attiecas uz salīdzinošo vērtību, tādējādi arī uz klientu kritērijiem, lai izvērtētu dažādu ražotāju izgatavotus automobiļus un to degvielas patēriņa īpatnības. Praksē braukšana ir kopumā pavisam atšķirīga, kas nozīmē, ka apstiprinājuma vērtības un faktiskās patēriņa vērtības var salīdzināt tikai līdz noteiktam apmēram. No 2017. gada kā apstiprinājuma cikls ir noteikts tā sauktais WLTP, un tajā tiek izmantoti lielāki ātrumi un straujāki paātrinājumi. Tas nozīmē, ka WLTP ir vairāk orientēts uz praksi.
Fakti par dīzeļdegvielas emisijām
Uzziniet visus svarīgos faktus, noskatoties īsus video: no slēdžu loģikas darbības un plānotajiem koriģējošajiem pasākumiem līdz apmeklējuma pieteikšanai pie jūsu Volkswagen partnera.
Sazinieties ar mums
Vai jums ir kādi jautājumi par pašreizējo situāciju uzņēmumā Volkswagen vai par jūsu automobiļa statusu? Mūsu klientu apkalpošanas dienests priecāsies palīdzēt.
Nevilcinieties nosūtīt mums e-pastu:
https://recall.volkswagen.lv
Atrodiet ceļu pie tuvākā Volkswagen pārstāvja.
Atrodiet savu Volkswagen pārstāvi
Ceļš pie tuvākā Volkswagen komerctransports pārstāvja.
Atrodiet savu Volkswagen komerctransporta pārstāvi